Sunday, August 24, 2008

Malam Santapan Amal

Pada hari Sabtu yang lepas saya mendapat undangan untuk menghadiri Majlis Santapan Malam Amal Seni Diraja yang dianjurkan oleh 'Bumiputra Designers Association' bertujuan untuk mengutip dana bagi Yayasan Dunia Melayu yang belangsung di One World Hotel One Utama. Saya pada mulanya memang tidak berminat untuk menghadiri majlis2 rasmi seperti ini tapi kawan baik saya May, beriya2 mengajak saya pun pergi lah juga.

Majlis ini dihadiri oleh hampir semua Sultanah2 dan Puteri2 Raja yang ada di Malaysia. Turut mencemar duli ialah DYMM Sri Paduka Baginda Raja Permaisuri Agong Tuanku Nur Zahirah. Pengacara Majlis malam itu ialah Mahathir Lokman (tak tau bila dia ni dapat Dato'.. ampun tok!!)

Seperti majlis makan malam yang biasa, beberapa orang artis menghiburkan tetamu pada malam itu. Antara yang menarik perhatian saya ialah kehadiran NUBHAN. Beliau berjaya membuatkan kesemua tetamu yang hadir 'diam terkedu' mendengar kemerduan suaranya. (saya memang susah nak puji penyanyi tempatan, tapi saya akur dengan kehebatan beliau malam itu) Sayang saya tidak membawa camera. Saya ada dapat email beberapa gambar majlis pada malam itu.


0 Comments:

Post a Comment