Monday, September 1, 2008

Avril oh Arvil


Bila mendapat tahu concert beliau akan dibatalkan, sayalah orang yang paling hangin!! Mahunya tidak, sudahlah susah2 saya meminta kawan saya Mike mencarikan saya tiket yang berharga RM300++.. senang2 jer nak dibatalkan. Kononnya Concert Arvil Lavigne bertentangan dengan nilai dan norma budaya masyarakat Malaysia. Apatah lagi, Arvil Lavigne dikatakan tidak sesuai dijadikan sebagai contoh ikutan yang baik. Kenapalah cetek sangat pengetahuan mereka ya? Kita orang Malaysia ni bukannya main ikut jer.. yang tak baik buat apa diikut..

Walaupun Arvil Lavigne bukan idol saya, saya tetap mahu menonton concertnya kerana menonton Concert International Star memang menjadi salah satu hobi saya sejak dulu lagi!

Seperti biasalahkan... setiap concert mesti ada cacat celanya.. (walaubagaimana tip top pun..) Rata2 akhbar menyiarkan review yang 'ada-ada' sahaja. Bagi saya Arvil tetap rock!!!





You rock girl...........

1 Comment:

  1. Anonymous said...
    hey hey u... u.. !!
    memang best gilaaa

Post a Comment