Monday, August 4, 2008

Sakit lagi..

Tak tahu mana silapnya, tengahari semalam saya makan Nasi Chop di Giant Sec 13. Petangnya pula lebih kurang pukul 4 petang Niena masuk office dan bawa 1 paket jambu. Dia offer jambu tu dan saya makan 1 potong sahaja. Selepas itu saya cuma minum Nes O.

Seperti biasa tepat 6.30 petang saya sampai di rumah, selepas mandi saya rasa tekak mual kepala pening semacam dan dunia rasa berpusing 360 darjah!. Saya baring, dan meminta setengah gelas air coke dari maid untuk mengeluarkan angin di dalam badan (doctor yg advice benda ni) Saya terus berbaring dan tertidur sehingga 8 malam. Bangun solat, dan makan 2 keping roti. Makan 2 biji panadol dan baring semula. Perut pula rasa tak sedap, saya mula masuk toilet 3-4x. Lebih kurang 8.30 malam May sampai rumah, May suruh maid urut belakang saya untuk keluarkan angin kemudian May masuk bilik air untuk mandi.

Tiba2 rasa mual yang teramat sangat dan saya terus berlari ke bilik air.. apa lagi... buuuweekkk.. semuanya keluar.. nasi chop, jambu & roti beserta air coke! May terus bawa saya ke klinik. Doctor bagi satu hari MC, tapi bangun pagi ni rasa ok pulak. Cancel lah MC sebab kerja memang berlambak2 sekarang ni. Ada beberapa mahluk tuhan yang tidak perduli dengan fail tax mereka, dan tidak pernah declare income sejak tahun 1996! Bila sudah kena tahan di airport, baru kalut cari tax agent! Buat lah selalu.. i likeee.. hahaha



Minuman hari ni cuma teh O pekat.

2 Comments:

  1. Rahimin Idris said...
    ya robbi..muntah semua ke? baik tak payah makan! hehe
    Aku Yang Weird said...
    welcome to lost world rahimi! =)

Post a Comment