Friday, August 8, 2008

Hari makan

Harini Jumaat (8/8/08), Sukan Olympic bermula dengan rasminya. Harap2 Malaysia membawa balik sebutir dua pingat emas. Bagi saya memang susah atlit Malaysia nak menang.. mungkin sebab itu lah kerajaan bersetuju menawarkan RM1 juta bagi setiap 1 pingat emas. Ahhh biarkan lah luncai terjun dengan labu nya.. biarkan..biarkan.

Harini office dilimpahi dengan makanan. Masuk sahaja office pagi ni saya dapati berpeket2 nasi lemak berbungkus daun pisang di pantry. Salah seorang staff memberitahu ada orang sedekah nasi lemak tu, saya pun makan lah tanpa was2. Orang tua2 kata rezeki jangan ditolak kan?

Tepat 12.30 hari pula 5 kotak pizza pelbagai rasa sampai di office, selidik punya selidik ada client yang baik hati telah menghantar pizza2 itu ke office saya. Alhamdulillah, murah lah rezeki mu wahai client yang baik hati. Apa lagi, kami pun makan lah pizza2 tu sampai kenyang.. alangkah bahagianya kalau hari2 begini, tak payah keluar makan.

3 Comments:

  1. ijan said...
    kalo ari2 cam ni bole jd bulat dibuatnye... :P
    Anonymous said...
    lalaal.. mende tuh?
    Aku Yang Weird said...
    pizza baru tu eykal, tp kurang sedap.. too cheezzy!

Post a Comment