Sunday, June 22, 2008

Weekend yang boring

22 Jun

Nak study, dah tak ada apa yg nak distudykan lagi.. Final Project dah siap dan di review. Tunggu masa jer nak submit next week. Nak main piano..takda lagu best.. bosan.
Saya pun mengadaplah benda ni, menulis sambil dengar suara Nubhan kat Astro Ria.

Sepanjang minggu ni.. takda apa yg menarik nak dituliskan. Cuma beberapa hari yang lepas sempat YM dengan abg duke, borak punya borak.. dia tertanya lah soalan bonus!! pasal my love life.. aduh.. Saya nak jwb apa lagi. sumernya dah berakhir.. mengucap panjang dia.. Tp sempat jugak lah dia menasihatkan saya supaya bersabar, buka minda dng lebih luas & nasihat berjela2 unt saya. Thanks bro! Saya memang tabah, sbb tu saya masih hidup lagi ni.. kalau ikutkan giler saya ntahlah.. Ada satu lagi.. ada sorang kawan yg mcm 'chipsmore' dekat satu tahun tak dengar berita tiba2 antar sms. Buat lah apa pun, asal hang jng menyemakkan lagi kepala saya sudah lah andy!

Hari khamis lepas ambil dino kat airport, lepas tu dinner dng dia. May pulak kebelakangan ni sibuk memanjang jer.. dng urusan rumah, kereta..kerja.. tah apa2 jer kawan saya yang sorang tu.

Sekarang ni May takda rumah.. Jumaat, lepas kerja dia terus balik Penang... mak dia dah bebel, ada ker patut, sejak balik dari Brunei hujung bulan 5 aritu sampai laa ni dia tak balik Penang..hahaha. Alasannya senang jer.. takda transport. Banyak lah.. kereta saya tu bukan transport ker May? Cerita pasal transport ni.. teringat May yg susah nak buat pilihan antara RUSH & Viva.. Dia prefer 4x4, sbb kat Brunei guna 4x4, balik sini guna RAV4 ita, bila ita balik dari honeymoon May guna kereta saya, 4x4 jugak. Tp masalahnya minyak skrg ni mahal giler bukan mcm harga minyak kat Brunei. Viva jimat minyak, tpi nak balik penang susah.. hahaha keter kecik tak larat nak travel pulak. Apa2 lah May.. LU PK LAH SENDIRI.. *peace*

2 Comments:

  1. Anonymous said...
    guna kereto sorong,ikat kat mane2 kerete nk blk png. kalo hujan, terbalikkan kete sorong tue... roda nye adalah kaki kawan u. huhu!
    Anonymous said...
    whatt??? kereta sorong?? OMG!! ina.. dua2 kereta tu tak jadi, my father suggest CRV. Tengahari ni ada date dengan salesman, nak ikut?

Post a Comment