Wednesday, June 25, 2008

Bola dan Kawan

Malam tadi 12.30mlm mike dan zana datang rumah, apa lagi..nak tengok bola. Lepas tu mike call dino & darkie join. Pukul 1 pagi rumah tu macam pukul 8 malam jer. Saya ni EURO memang kurang sikit, (sbb England tak layak!) tapi kalau EPL memang tak boleh miss. Next year EPL mcm dah tak best, Ronaldo mcm confirm jer join REAL dan Uncle Alex pulak merajuk, pernah terbaca Uncle Alex nak tinggalkan MU kalau Ronaldo berhijrah ke REAL.. hmm.. ramai lagi star lain lah Uncle. Nani, Teves, Saha, Anderson kan ada....??

Sementara tunggu bola 2 pagi, saya, zana, may & darkie masuk music room. Main piano, main drum n nyanyi tak hingatt. Yang tak boleh tahan tengok zana & may nyanyi lagu 'Mahluk Tuhan Yang Paling Seksi' dengan gaya gediknyaa.. adoihhh.. keras pp saya gelak. Tengah syok2 jamming, mike dengan dino naik, mengintai. Dua orang mahluk tuhan tu sakit2 perut gelak kan kita org. Kul 2 pagi bard datang bawa MCD.. makan, minum, tengok bola.. sampai pagi. Keputusan akhir Germany 3, Turkey 2.

4 Comments:

  1. Anonymous said...
    terasa terasing.. final nak join jugak, tak perduli.....
    Aku Yang Weird said...
    hahahaha ita.. sorry lah.. kita org tak nak kacau pengantin baru!.. bukan plan pun..kul 9 mcm tu mike call kata nak dtg. biasalah dia tu ..hantu bola
    Anonymous said...
    Nani, Teves, Saha, Anderson . .nih sumer sampah. .wakaka!!~~ jgn mrh..
    klu ronaldo g real, alex pon mst nk g real.. wakaka!~~ dramatic.. linguistic.. dan sebagainya..
    Anonymous said...
    gila gedik.. may yang mulakan tau, aku ni menyambung jer!

Post a Comment