Tuesday, June 24, 2008

Jangan buat lagi..

"aiyerrrrrr... so disgusting!!" ni lah ayat pertama yg keluar dari mulut saya sebaik saja saya duduk di kerusi pagi ni. Biasalah sampai je office, masuk bilik, handbag simpan dlm drawer tapi sebelum tu keluarkan handphone, tengok ada missed call dan ada voicemail jugak. Macam nombor andy, dail lah 121, dengar voice mail.. perghhh.. apa gilernya andy skrg ni?? mcm nak termuntah saya dengar. "my dear, maybe u are having your bfast, its okay.. just want to say hi to u, i miss u my dear.. bla..bla...bla........" adehh.. geli geleman lah andy!!!! saya ni biasalah. mana tau jiwang2..

cukup unt pagi ni, office boy dah masuk.. nak gi bfast. (isi minyak sblum jalan) bye blog.

6 Comments:

  1. Anonymous said...
    hahahahahahahahaa so funny lah. cubalah kurangkan sikit brutal tu boleh tak?
    Aku Yang Weird said...
    loyer lah May.. aku dah kata aritu 'dia ni kalau dtg balik sure menambah masalah nanti' kan sah~!
    Anonymous said...
    haha... biase la beb. ulat nek daun. bergumbira lah! nk buat blog cam ina la. sng. xpyh fikir yg funny2 dan berbaur 18. huhu!
    Aku Yang Weird said...
    tuler loque.. saya memblog unt suka2 jer.. malas nak berat2kan kepala
    Anonymous said...
    wakkaak.. bf datang menjalar2..
    pergh!@ menjalar dlm voicemail ka? hahah.. apak ah.. klko..
    Anonymous said...
    hahahahahahaa aku tau, hang tak benarkan orang lain selain daripada DIA tu panggil hang 'dear' kan?? sudah laaa ina, rahsia mu didalam poket ku

Post a Comment