Wednesday, July 23, 2008

Demam..

Pagi Selasa yang lepas, saya drive lagi ke Ipoh..seperti biasa saya balik pada hari yang sama. Pagi semalam pula saya ada meeting di Jalan Ampang KL.



View dari OSK Building, Jalan Ampang


Masuk office dalam pukul 12.30 thari. Saya cuba untuk menghabiskan beberapa file yang bertimbun2 di atas meja sehinggalah saya lupa untuk makan tengah hari. Dalam pukul 4 petang saya rasa tidak sedap badan, rasa mual semacam jer. Saya terus ke pantry, buat milo dan makan beberapa keping biskut. Kemudian sambung semula kerja hingga pukul 6 petang. Sampai rumah pun dah agak lewat. Selepas magrib, saya turun makan.. makan apa sahaja yang maid masak. Lebih kurang pukul 9 malam saya masuk bilik dan tidur.


Saya tersedar pukul 11.30 malam sebab badan mula rasa sejuk semacam, bila tarik comforter rasa panas pulak. Buka mini fridge dan cari Panadol. Huh.. nasib baik ada.. Makan ubat dan sambung tido. Pagi ni lebih kurang pukul 6.10 pagi saya terjaga. Dengan kepala yang berat saya kuatkan diri, masuk bilik air, ambil wuduk & solat. Kemudian dengan telekung yang masih di badan, saya berbaring semula.. bila tersedar sudah 8 pagi. Bangun..mandi & bersiap2 untuk pergi kerja. Sebelum tu sempat buat milo & makan 2 keping roti bakar.

Sekarang ni dah 10.40 pagi.. kepala masih berat.. ada banyak lagi file yang belum diusik. Tak tau nak buat macam mana, nak buat kerja pun rasa tak larat, ingat nak pergi doctor, tapi malas nak keluar.

Harapan saya semuga harini berlalu dengan cepat..

0 Comments:

Post a Comment