Wednesday, October 15, 2008

New Mini


Pagi pagi Ahad (12/10/08) yang lalu, saya dikejutkan oleh May yang mengatakan suami saya menunggu saya di porch. Saya terperanjat melihat sebuah kereta Mini biru di tempat parking. Suami terus memberikan saya kunci kereta itu, katanya hadiah perkahwinan kami.. Tidak ada perkataan lain yang keluar dari mulut saya, selain dari ucapan terima kasih yang tidak berhenti2. Saya tidak pernah mengharapkan apa2 dari suami, tetapi dia memberitahu yang dia memang telah lama berniat untuk menghadiahkan kereta itu kepada saya.

Saya tidak mahu nanti dikata oleh mertua mahupun ipar duai sebagai mengambil kesempatan dengan kebaikan suami. Mendapat suami yang baik, penyabar & penyayang adalah segala2nya bagi saya sekarang ini.

Inilah anugerah Allah kepada saya setelah terlalu banyak dugaan hidup saya tempuhi sebelum ini. Saya akan sentiasa bersyukur kepada Nya atas apa yang diberikan kepada saya hari ini. Semuga kebahagian kami ini akan berkekalan selamanya. AMIN



1 Comment:

  1. Sweet Thinker said...
    sunnguh bahagia ye skang. hee. jelez nye!

Post a Comment